Host host...

Hittade några bisolvon tabletter som man sväljer mot hosta.. Men om de hjälper något vet jag inte, det känns som om det är dags att inhandla lite hostmedicin. Förkylningar är skit. Men okej, änsålänge är den här inte så illa. Hoppas den går över snart!

Ska strax nanna, men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag det är så himla mysigt nu när alla juleljus är uppe och tomtar med mera.. Men ja, så är det varje år. Ett tag när jag var yngre så tvingade jag mig själv att sova med adventsljusstaken tänd i fönstret för jag tyckte den var så himla mysig! Trams.. Haha.
Aja, jag ska även försöka avvänja mig vid att ha mobilen bredvid sängen när jag inte har någon tid att passa. Så detta får bli mitt gonatt inlägg. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0