I-landsproblem

Ja alltså nu har jag ett bekymmer. Inget sådär superstort egentligen, men tillräckligt stor för att det ska störa mig och få mig att fundera ordentligt!

Ni som har följt mig ett tag vet ju att jag ska försöka ta tag i min dröm och faktiskt flytta till England även om det bara är för några månader så har jag typ bestämt mig för att det faktiskt ska bli av! Problemet jag har nu är hur fan jag ska göra med mitt telefonabonnemang? Jag har en Iphone 3, och jag lovar er den är extremt välanvänd nästan så att det är ett under att den ens fungerar alls.. Jag får ju lov att förnya mitt abonnemang nu den 12 december. Men ja, givetvis binder jag mig då på två år och en summa 699 varje månad.. Ja om de nu inte höjer den om jag byter till en iphone 4..

Alternativet blir att köpa en ny Iphone lös.. De är dyra.. Abonnemanget gäller till juli och i juli bör jag ju veta hur jag ska göra? Annars får jag väl ta död på min gamla så mycket att den faktiskt inte går att starta mer? Jo jag kan ju köpa en annan telefon som är billigare men det har jag redan och med handen på hjärtat så ÄLSKAR jag iphone.. SÅ är det bara.

Ja och det korkade alternativet är ju givetvis att förnya abonnemanget, få en telefon och sen vara låst med 699/månad.. Jag kanske inte stannar så länge i England? Men man vet ju aldrig. Om någon har något vettigt förslag eller någon "kul" idé så är de varmt välkomna!



Kommentarer
Postat av: Maria

Man måste väl kunna ha kontantkort till iPhone som med alla andra märken? Bara att flytta med numret, och flytta tillbaka om man vill ha abonnemang igen..

2011-11-21 @ 21:26:52
URL: http://mariamelon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0