Illusionisten


Ja eftersom denna helgen inte blev som planerat tänkte jag bänka mig framför tv:n med en superbra film vid namn Illusionisten! Om ni inte sett den tycker jag absolut att ni ska göra det! Personligen har jag ju sett den några ggr, men vad gör man inte när kroppen inte vill som man själv?

Mamma var våglig nog att bege sig hemåt trots gårdagen, jag själv kommer hålla mig inne resten av kvällen. Ja jag vet att det är idol men nej jag känner inte för det.. Dock ska det bli extremt intressant att se hur jag klarar av att kolla på en film helt ensam. Jag brukar tröttna och gå och göra grejer emellan? Ja inte när jag kollar med någon annan men själv? Jag är lite märklig jag vet!

Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Ja! Du snäckan....då är det genetiskt :) Känner igen mig själv....:) som det kan bli:)

2011-11-11 @ 18:13:18
Postat av: Alice

Ja jag måste ju fått det av någon ;)

2011-11-11 @ 19:29:26
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0