Imorgon är det 12 dagar..

kvar tills jag infinner mig på Gran Canaria! Jag längtar efter värme, sol och bad! Men mest av allt tror jag faktiskt att jag längtar efter Maria sällskap, min lilla Bill (vi har varit Bill & Bull i snart 5 år, fan vad tiden går). Det ska bli ruggigt skönt att få komma bort och tänka på annat. När man är i gråa trista sverige blir man bara deprimerad när hösten kommer. Ja och sen har jag en del andra faktorer som påverkat det lite mer..
Charmig bild på oss jag vet ;)

Ja och som sagt om allt går som planerat och guuuud vad jag hoppas på det så blir det även en lite längre weekend i London med finaste Cassie! Jag behöver verkligen komma iväg, och vad passar inte bättre inför julen om lite julshopping i en fantastisk stad? Håll nu tummarna för lotto och triss imorgon!
Jag får väl snart lägga mig så jag kommer lite närmre värmen. Imorgon kommer mammamus på besök från Skåneland. Det var faktiskt några veckor sedan hon var här senast, så det blir mys. Dock har jag en känsla av att hon kommer gnälla lite för här är rörigt.. Ja och jag ahr bara varit hemma några timmar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0