Kreativitet och outfit?

Ja som vanligt har jag pillat med naglarna ikväll. Sen kom jag ju faktiskt på att det är tjejkväll i Malmö imorgon och jag misstänkte att kläderna var klara, ja typ iaf.. Inte riktigt nöjd med linne men ja det lsöer sig. Sen kom vi ju till skorna... Oj oj oj.. jag har fortfarande två skokartonger fulla med skor... och det är ETT par röda skor jag så gäääärna vill ha! Vafan, men tror ni jag hittar dem? Nej inte en chans! Sjukt irriterande, de hade passat perfekt till min blazer! Gah!


Wiie egenskapad blomma ;P

Mycket avancerat ;)

Ja skobilden sket sig men struntsamma. Jag gjorde vad jag sa jag skulle göra idag, skönt! Sen om allt är så bra vettetusan men det lär väl tiden utvisa haha! Snart ner med vovvarna och sen nanna för imorgon är det MAAAALMÖ! Tjejsnack och lilla torg ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0