London

Som ni flesta vet som följer min blogg så är jag ju iväg på semester till Gran Canaria just nu och umgås med finaste Maria! Vi har ju varit Bill och Bull några år tidigare.. Ja vi är väl det fortfarande men vi lever lite annorlunda liv just nu och som ni kanske förstår bor vi inte ens i samma land längre :P. Men jag är glad att hon bosatte sig i värmen, då har man en fantastiskt bra anledning att åka på solsemester!
Hursomhelst så är det till 99,9% bestämt att min önskan om lite julshopping i London faktiskt slagit in. Man kan ju nästan tro att det är julafton redan?! Jag, Cassie, mammamus och eventuellt en vännina till henne har börjat planera en weekend dit. SÅ när jag kommer hem på lördagnatt (ja jag kollar eventuellt söndag) så ska vi kolla flyg och se hur det ser ut med hotell! Visst är det väl spännande?! Jag tar allt resande nu så får jag lugna mig tills jag flyttar utomlands nästa år sen! Yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0