Morning!

Idag är jag trött som tusan.. Somnade inte förrän vid fyratiden eftersom jag låg och skrämde upp mig själv hela natten.. Jävla trams, så kan det gå när man ser för många skräckfilmer. Ganska sjukt dock att det kommer några veckor efter?

Idag blir det nog lugnt, skippar nog träningen eftersom jag är så sjukligt trött.. Ska vila och börja packa inför Gran Canaria, ja och hem till pappa eftersom jag sticker dit imorgon är det tänkt! Lite krasslig än dock men det får fanimej bli bra!Har inte tid med sjukdom när jag ska träffa Maria och sola och bada! Har dock ett I-landsproblem, ingen aning om vilken bikini jag ska packa med mig! Zebra eller leopard?

Nu ska jag dricka lite kaffe till innan det är dags för frulle!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Du vet svaret innan :) Leopard :):)

2011-11-16 @ 11:51:57
Postat av: Alice

Ja jag tror det lutar åt den faktiskt =)

2011-11-16 @ 12:04:54
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0