Myslördag

Godkväll!

Hoppas ni alla har en fantastisk lördag. Själv är min egen hur bra som helst. Lugn och ja härlig helt enkelt. Jag gjorde de där småsakerna som att färga ögonbrynen (Ja det syns inte sådär superstorskillnad när man gör det själv men men..) , måla naglarna och sådär. Håller just nu på att skriva ut resehandlingarna inför Gran Canaria på måndag, hade ju varit snyggt och glömma det eller passet. Förövrigt glömde jag nästan det när jag åkte från Halmstad igår, men jag kom på det i rätt tid som tur var! Puh!

Ska strax ner till konsum i Höllviken för att köpa mjölk, av någon märklig anledning fick jag det i uppgift.. Jag som känner mig så vacker idag. Kritvit, bölder i pannan och lite torra fläckar här och var. Skitsamma jag ska snart till värmen, då försvinner det!

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0