När julen kommer...

Jag tror jag sagt det innan, men om inte så gör jag det nu. När jag kommer hem till Halmstad efter semestern på måndag gissar jag på.. Då ska jag sätta uppå adventsljusstakar i fönsterna! Kanske om jag lyckats leta rätt på det i garderoben så ska jag få upp någon ljusslinga på balkongen också. Numera har jag ju faktiskt en finfin balkong!
Jag älskar julen, jag tycker det är den absolut mysigaste högtiden vi har! Det är kallt och man sitter inne med trevligt sällskap. Man umgås med dem man tycker om. Bakar lussekatter, klär granen och det bästa av allt är att man glöggar! Förra året testade jag en massa starkvinsglöggar! Så jag ahr en humm om vad som är gott till i år ;)
Old picture.. Från 2009 tror jag, men än har jag inte fått på mig någon tomteluva :P Men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0