Oh Romeo where do u have ur Juliette?

Sitter och lyssnar på klassiker på Spotify, just nu spelas Shebangs låt Romeo. Ni vet soundtracket till Eva & Adam för typ hundra år sedan?

Sry att ni inte sett några semesterbilder än, men det får komma en bildbomb när jag är åter i blåsiga Halmstad! Har dessutom lite söta saker att visa som blivit inhandlade, mest stolt är jag över mina översnygga jeans. Jag ska visa! Ni får hålla ut!

Btw, så har jag bestämt att jag ska glögga i veckan för nu är det fanimej första advent så det så. Bara så ni vet!

Ska strax se Starke man på tv, sjukt kul. Om ni missat det så är det dags att kolla på det är ettan det går på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0