Perfekt avslut på en fantastisk dag

Sådär, då var det paus i Beck- Kartellen. Den är väl helt okej, dock börjar just de Beckfilmerna kännas en aning uttjatade. Men det är ju en tradition som bör följas, ja att se Beck på söndagskvällarna menar jag då! I år är det bara jag och djuren som ser dem. Ingen annan som sällskap i soffan :(, men det går så bra så i alla fall!

Jag unnade mig lite popcorn, en glass och gott kolsyrat vatten med smak av Kiwi (nej det smakar inte så mkt kiwi..). Värmeljusen är tända, vovvarna i soffan och Pink i fåtöljen, ja och givetvis är min fina "öppnaspis" igångsatt!










Åh visst är min spis mysig?!

Fortsatt trevlig söndag kära läsare! Om jag känner mig själv rätt kommer det ett gonatt inlägg från sängen senare! Pussar i mängder till er finingar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så mysigt det ser ut!

2011-11-13 @ 22:18:19
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Åh vad bra! Jag tycker det så det är bra om andra tycker det är lika mysigt! hihi!

2011-11-13 @ 23:09:02
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0