Skåneland

Godförmiddag!

Hoppas ni sovit gott vänner, själv sov jag väl ganska så gott när jag väl somnade. Tycks hamna i någon form av insomnia lite då och då.. Men ja, man kan ju inte sova som en prinsessa varje natt! Dessutom händer det faktiskt mycket trevligt just nu,en del saker som jag aldrig trodde skulle hända? Å nej jag tänker inte berätta vad, jag kanske gör en dag ;) Men inte nu! Sen ser jag fram emot att åka till Gran Canaria på måndag och träffa finaste Maria! Dessutom blir det troligtvis en julshoppingweekend i London om några veckor. Ja livet är rätt så trevligt mellan varven ändå. Just nu känns mycket bra!

Nu ska jag försöka sluta sega, klä mig och packa det sista jag kan komma på. Sen ska jag bege mig ner mot sydligare breddgrader! Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Klart du ska sova som en prinsessa....du är ju min PRINSESSA! Det vet du ju....fast jag kan vara lite bitchig mellan varven.....så :)

2011-11-17 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0