Usch..

Nej idag är ingen bra dag alltså. Jag känner mig nästan lite deprimerad! Som sagt så kan det säkert bero på vädret, men alltså fy fan. Det känns nästan som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu, sova bort den här jobbiga känslan och vakna pigg och utvilad imorgon! Men det finns för mycket oro i kroppen just nu. Det känns nästan som om jag kvävs litegrann.. Jävligt jobbigt.
Ja det finns så sjukt mycket jag vill göra, men jag är stoppad. Av olika anledningar så kan jag bara inte. Det suger. Sen avskyr jag att jag både tänker och bryr mig för mycket. Fan vad skönt det hade varit att inte bry sig så mycket. Bara gilla läget och kunna pilla navelludd. Ja utan att det bekommer en alltså. Jag måste komma på en bra plan. Snart nyårså det kanske är dags att avge ett ordentligt nyårslöfte? Som att kanske faktiskt ta tag i livet ordentligt och låta det hända något? Borde försöka komma på en plan. En bra och fungerande sådan... Planer kommer jag alltid på men jag brukar inse att de på något märkligt sätt inte fungerar..? Suck. Men denna gången får de se till att göra det! Nu eller aldrig!

Jaja, så är det. Jag har en dålig dag idag helt enkelt. Vart är allt roligt och spännande som ska hända när man behöver det som mest? Det mesta tycks vara helt bortblåst för tillfället.. :(.

/Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0