Utmattad

Idag körde jag ett ruskigt bra kondispass, men dessvärre är jag helt utmattad och lite snorig i näsan.. Inte kul alls med andra ord! Men jag ska nog snart gå och lägga mig tänkte jag, kanske kan sova bort det.

Kom precis på något läskigt faktiskt. Jag brukar ha min balkongdörr lite på glänt nu på kvällarna så Pink kan springa ut och in. Nu är det andra dagen i rad jag hittar henne sittandes på räcket.. och inte nog med det! En stig går en bit bort från min balkong och det låter som någon springer där! Om det inte är något djur så går någon fram och tillbaka på den! Läskigare är det att jag måste ner och kissa hundarna och gå ut och släcka min ljuslykta som står där..

Aja, jag överlever nog. Messar ett gonatt till er så mina nära och kära vet att jag lever iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0