Dagens önskemål

Minns ni den här jackan som jag tjatat om?


En läsare undrade hur den satt och om jag kunde lägga upp bilder på det, så er önskan är min lag (nja, kanske inte när det gäller allt men ibland iaf:P). Bild nr ett är tagen utan att det ens var tanken på att lägga upp den för några dagar sedan och nr två är tagen idag i lite kasst ljus..förlåt! Hoppas det kan hjälpa dig lite iaf!





Jag är i alla fall helnöjd med den och tycker faktiskt den var snyggare än vad jag förväntat mig! Så jag tycker ni ska köpa om ni överväger det! Å varsågod Ellos för gratisreklamen ;) Jackan kommer förvrigt från Esprit!

För fler önskemål eller frågor kan ni kontakta mig på min nya mailadress: [email protected] ;P

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Har du redan börjat använda vinterjacka snäckan? :( usch! Ja det är väl dags för mig också, måste hålla mig varm om jag ska kunna bli frisk nu :( den passar dig perfekt som den skönhet du är!

2011-10-09 @ 17:34:40
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Aw söööt du är! Vad glad jag blir tack min fining! Japp tyvärr är det kallt i Halmstad :( 3 plusgrader innan idag:( Bläää! Vill inte! Ska vi ta oss en weekend någonstans? :P

2011-10-09 @ 19:01:45
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack det hjälpte mycket:) älskar din blogg

2011-10-09 @ 23:23:46
Postat av: Alice

Aw vad kul att höra, tack så mycket! Du får berätta om du köpte den eller ej! :)

2011-10-09 @ 23:45:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0