En höstförmiddag i Halmstad

Godmorgon eller God förmiddag, bestäm själv ;)

Sov som en stock genom hela natten, men minns ni att jag sa att jag ahde ont i skallen igår? Normaltsätt brukar man ju sova bort huvudvärken, men tydligen så gjorde inte jag det? Jag har fortfarande ont i huvudet? Knepigt. Men det är ju mycket som rör sig där just nu så det beror säkert bara på det. Eller på vätskebrist kanske, druckit dåligt den senaste veckan så det kan ju faktiskt vara så också!

Hundarna har varit ute på sin morgonrunda och herrejisses vad de luktade och hade sig. Kanske för vi inte varit här på en vecka? Nu ska jag ta det lite lugnt en stund till, sen ska jag packa upp kläderna jag ahde i skåne och tvätta golv, jacka etc. Sen blir det gymmet och hundarnas långtur! Åter till vardagen!

Hörs senare fina, fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0