Första ordentliga träningsveckan

Japp som ni kansk vet (eller inte vet, då vet ni nu) så ska jag på något sätt kvala in till Miss World Sweden. Min tanke är ju att det lättast går eller ja för att ens få en chans iaf, går ut på att vara så slimmad och vältränad som möjligt. Givetvis i en kombination med att vara mig själv. Har kommit fram till att jag kommer ganska långt med att vara mig själv.. den där knäppa och underliga tjejen ni märker av här lite då och då... ;P

Hur som helst så har jag varit ganska så grym med kosten. Mestadels hemmalagad bra och näringsrik mat. Efter träningspassen är det en halv kesella naturell 1% fett tillsammans med funligt och frysta bär. Därefter en shake soyaprotein!

Jag vet inte om det är mentalt eller om det faktiskit är så att magen har blivit lite smalare.. Det känns nästan så iaf! Here we go Miss World Sweden!



P.S Nej jag bantar inte eller svälter mig själv på något annat märkligt sätt. Bra kost och träning är det jag tror på! D.S


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: ingen orsak o tack :D

kram

2011-10-09 @ 19:03:12
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0