In the end it doesn't even matter

Dagen har varit mysig med fika och fantastiska vänner. Men ja, nu sitter jag här på kvällskvisten och om jag ska vara helt ärlig vet jag inte riktigt hur jag mår? Idag har det varit tungt, och jag har funderat.. mycket. Huvudet blir liksom tyngre och tyngre hela tiden pga alla tankar som surrar runt. Mycket tvivel och förundringar därinne.
Jag mår faktiskt rätt dåligt om jag ska vara riktigt ärlig. Jag försöker slå bort det, och visst funkar det ett tag. Men när det är dags för kväll och snart dags för sängen då kommer alla känslorna fram. Det är skit. Mycket ska kännas.
Att inse att faktiskt allt i mitt liv skitit sig nu är en jävligt bitter klarsynhet. Visst, det kanske är bra att jag är medveten om det.. Men ska det inte vända? Jag vet helt ärligt varken ut eller in nu. Jag gråter, fast jag gråter inåt. Tårarna får inte rinna längre.
Jag vill sticka iväg till London några dagar, har alltid gillat den staden. När man har otur i kärlek sägs det ju man ska ha tur i spel, så jag får väl testa lyckan imorgon? Dock har jag otur i allt just nu så det kanske inte räknas då..

//Bitterfi**an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0