La mig precis i sängen.. Huvudet dunkar, ö...

La mig precis i sängen.. Huvudet dunkar, ögonen rinner och det låter som om jag är med i en snörvelkör. Känslan som finns inom mig går inte att beskriva i ord. Närmst verklighetens tolkning ligger tomhet. Men det räcker inte ens till, mitt hjärta är interns halvt och inte en tredje del så stor heller.. Litet som en grön ärta är det. Fotfästet försvann imorse och jag lovar att berätta när det kommer tillbaka, jag tror det dröjer.. Känslor är skit. Jag har önskat så många gånger att jag var född utan dem, livet hade flutit på så mycket lättare då. Jag har mycket känslor, det suger. Speciellt i situationer som denna, när det enda man litat på och vågat ha precis klossinitill hjärtat försvinner ur ens liv. Det gör ont. R I K T I G T jävla ont. Jag ska göra ett tappert försök att sova.. Hoppas jag lyckas somna med mitt ensamma och tomma hjärta, rodnade


Kommentarer
Postat av: Erika

Usch Alice, vet inte exakt vad som hänt men tänker på dig, en stor mental godnatt och styrkekram från Malmö.

2011-10-10 @ 23:49:49
Postat av: Maria

Skickar också en kram, hoppas att du kan somna!

2011-10-11 @ 00:07:31
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Anonym

Det komma kännas bättre...det är tiden som läker alla sår. Även om man inte tror det...men så är det. Det finns en mening med allt som händer....vissa saker är inte meningen...så är det. Du fixar det...jag lova...men en sak ska du veta...mam finns alltid här för dig....Just du är det bästa jag har i mitt liv....hade du inte funnits....vet jag inte vad som hänt....du är min livlina i vått och torrt...du är min enda sanna kärlek Alexandra...och den är helt kravlös...ska du veta!

Kan bara säga att jag älskar dig! Av hela mitt hjärta! Du är det bästa som finns i hela världen!

Utan dig ta????????

mamma

2011-10-11 @ 00:09:21
Postat av: C

Men lilla du, var har hänt? Vad det än är låter det inte bra :( usch, hoppas du mår bättre efter en natts sömn. Tänker på dig, många kramar! Hoppas det löser sig vad det än är. Natti!

2011-10-11 @ 00:54:13
Postat av: Micki

Kram och godnatt fina Alice. Allt blir bra så småningom, det blir det alltid.

2011-10-11 @ 10:03:22
Postat av: Alice

Erika: Tack så mycket Erika, det värmer!



Maria: Tack Maria :)



Mamma: Jag älskar dig mamma <3



C: Usch ja, när kärleken inte räcker till så gör det ganska så ont.. :( Tusen tack för din omtanke! Kram på dig!



Micki: Tack så mycket gumman, jag vet.. det känns bara jävligt just nu :(.

2011-10-11 @ 10:13:29
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: C

Okej.. :( Hoppas du mår bättre när du kommer ner till Skåne och din familj. Kör försiktigt! Det är lätt att tänka på annat när man kör men det är kanske inte så bra..! Kram!

2011-10-11 @ 11:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0