Min livlina

Ja jag fick en hemskt dålig natt igår.. Det finns mycket som det måste ändras på nu och ja jag vet inte hur det ska gå till. Jag vet inte vilken ände jag ska börja eller OM jag ska börja? Frågan blir väl förvisso när..

Min livlina varje gång jag mår dåligt är Kola, han lämnar inte min sida mer än 5 minuter åt gången. Varje gång jag reser mig tassar han efter och ja, om det beror på hur jag mår nu vet jag inte. Men det känns väldigt mycket kärlek över det, han hållr koll på sin lilla mamma. Så gott han kan!





Bjuder även på ytterligare en låt.. Har säkert delat med mig av den tusen ggr med olika artister, men här är den igen:



Kommentarer
Postat av: Melonen

Aww vilken tur att du har Kola! :)

btw den låten e skitbra :)

2011-10-17 @ 20:27:28
Postat av: Alice

Ja jag är så glad för honom! Ja visst är den? Det finns en del bra covers också, det är ett plus!

2011-10-17 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0