Okej nu blir jag trött!

Okej, okej.. Jag fattar att om man har en blogg och samarbetar med något företag så gör man det mesta för att den ska synas. Det köper jag. Men ärligt talat, jag ORKAR INTE få en massa kommentarer om att jag kan vinna det eller detta.. Senast idag fick jag en kommentar om tandblekning? Hello, tack för du påpekar att jag har gula tänder!

Nej, jag kommer från och med idag börja plocka bort sånna tramstävlingar från mina kommentarer, så ni får lämna dem någon annanstans, okej? I och för sig utgår jag ifrån att ni inte kommer läsa det här eftersom det högst troliga är att ni bara skriver er kommentar och skiter fullständigt i vad ni kommenterar på!

Anyway, givetvis är dagens blogg kommentarer välkomna, och alla andra typer av kommentarer är också välkomna... Om det nu ska va så. Men inget vinn en tandblekning, vinn en trosa, eller vad ni nu kan tänkas ha för tävlingar. De kommer alltså att raderas direkt.

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0