Simma med delfiner

Snart är det dags för sängen, men tänkte skriva ett sista blogginlägg..som vanligt ;)

Har lyssnat på musik, kollat på lite gamla musikvideor och dylikt. I en av videorna simmade killarna med delfiner! Gud vadj ag hade velat göra det! Visst hade det varit helt fantastiskt?! Givetvis så googlade jag ju på det och ja Kolmården finns ju faktiskt. Dock får man inte lov att simma med dem men man får se och röra på dem på nära håll. Men det är ju inte samma sak riktigt.. Så OM man nu ska göra det får man åka antingen till Hawaii, Thailand eller Kaznika eller vad tusan det sista stället hette. Så jag får väl vänta tills jag blir miljonär. Men det är nog absolut en sak jag kommer göra innan jag dör!



Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Melonen

Åh, simma med delfiner hade jag med velat göra :) Och jag tror faktiskt att man kan göra det på närmare håll, både i Portugal och Italien.. men jag är inte helt säker :) Hoppas du får uppfylla din dröm någon dag. Verkar underbart!

2011-10-22 @ 10:02:54
Postat av: Alice

Ja jag tycker att man borde kunna på närmre håll? De jag hittade var ju förvisso i havet. Men det ska absolut kollas upp! Så berättar jag sen hur det var, när det nu blir av! Du kanske är först!

2011-10-22 @ 12:58:30
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0