Tisdag

Då var det tisdag, och jag tog mig faktiskt en sovmorgon till klockan nio. Ja jag vet att det inte är någon värsta långa sovmorgon för många men för mig är det som brukar vakna runt åtta. Så det blev ut med Kola direkt, frukost till djuren och kaffe till mig. Jag var riktigt taggad att dra ner till gymmet men skulle käka lite frukost innan tänkte jag, och när det var gjort blev jag sådär superduper trött.

Så istället ska jag strax städa undan lite och sedan bege mig ner till gymmet. Jag måste.. det är dags idag! Jag kommer bli världens fattiglapp men det får bli så, jag tror det är Halmstad bästa gym! Yeeey!

Hörs sen kära ni!


Kommentarer
Postat av: SimoneH - fotografen i Göteborg

Snygg du är!

2011-10-04 @ 12:51:06
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0