Torsdag

Det kvittar hur många timmar jag sover för när jag vaknar är jag fortfarande sjukligt trött.. Ögonen går knappt att öppna. Mentalt är jag seg i huvudet och allmänt långsam med allt. Tänk vad hjärnan kan göra.. Aja.
Blir nog en lugn dag idag, hade tankarna på Malmö ett tag men Cassie har kurs 13-16 och sen ikväll ska jag träffa en kompis nere hos pappa. Så det hinns nog inte med riktigt :(. Hoppas hon har tid för en gogogreen lunch imorgon när hon slutat jobba. Tror jag Behöver lite Cassie tid! Eller nej, jag tror inte utan jag vet.
Funderar på om jag ska dra på mig joggingskorna och springa en tur men som sagt skallen är trött. Å andra sidan är det inte skallen jag springer med.. Vi får se. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0