Underbara hemma

Jag blev färdig igår! Yeeey! Nu kan jag snart blogga som vanligt igen, förstår det måste varit tråkigt när det enda jag snackar om är plugg, plugg och plugg. Men det blir så, just nu är det en stor del av mitt liv så det kommer bli lite så ett tag till.
Idag ska jag "hem" till Halmstad igen.. Känns lite sorligt, för det har verkligen varit fantastiskt skönt att få va hemma i nästan en vecka. Ja trots pluggadet som nästan knäckte mig i torsdags.. Hemma är ändå hemma och jag har alla jag tycker om så otroligt mycket här nere. Till och med Arlindisen va i Malmö samtigit som jag! Saknar mina fina tjejer <3.
Aja, nu ska jag vara lite social härhemm så hörs vi sen! Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0