Äh jag kan inte bara somna! Jag är trött o...

img_5245 (MMS)

Äh jag kan inte bara somna! Jag är trött och stressad. Ibland förstår jag mig bara inte på mig själv.. Jag önskar att jag bara kunde ta saker med ro och utan att få värst dunder paniken. Men jag antar att det är min personlighet. Jag har dessutom svårt för när det inte händer något kul i min vardag, jag blir lite deppig liksom. Tycker allt blir tråkigt och av någon märklig anledning så tycker jag lite synd om mig själv?! Hur korkat som helst! Men så är det! Jag går och väntar på att något fantastiskt ska hända.. Jag har det på känn men än så länge så har det inte hänt något.. Gnäll gnäll och åter gnäll! Nej nu ska jag nanna.. Försöka. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0