Egoboost

Trots att denna dagen inte alls varit toppen och trots att jag har söndagsångest/livsångest..ja kort och gott ångest för det mesta idag så tänkte jag ta och nämna det positiva med mig. Eller ja det positiva med att jag faktiskt flyttat upp hit.

  1. Jag lagar egen nyttig mat
  2. Jag har börjat plugga något även om det inte blev vad jag tänkt mig
  3. Jag bor helt fantastiskt här i Söndrum, bättre ställe att bo på får man leta efter
  4. En slags nystart på livet, vad är livet att leva tryggt alltid?
Den här listan är faktiskt mest för mig själv för som sgat idag är det ingen bra dag. Ibland behöver man peppa upp sig litegrann. Jag har om inget annat hittat fyra bra saker med att jag flyttat, och fler finns där och lär tillkomma! Eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0