En helt vanlig lördag

Nja kanske inte riktigt. Detta är ju faktiskt min officiellt första hela helg i Halmstad och ja det känns väl helt okej. Men ja jag ska väl inte klaga, än känns det helt okej även om jag är tröttare än tröttast :)

Jag och John var och hämtade hem min nya garderob och min fina hallspegel, men han är fortfarande sjuk den stackarn så efter allt bärandet så fick han vila lite eftersom han inte känner sig så kry längre :(. Men mamma och Eva är påväg hit så medan John sover umgås jag med dem en stund hade jag tänkt mig.  Eva ska kolla på Pinkis också för igår kväll så fick Pink för sig hon skulle hoppa upp på räcket till balkongen.. ja jag vet att det låter hemskt men det är inte såå högt upp.. Så ja hon hoppade ner eller tappade balansen. John hittade henne där nere och jag bar upp henne och lite förvirrad var hon allt men hon blev nog chockad och la sig på mattan i hallen. När jag kom dit för att se hur det var med henne såg jag att hon fått en reva eller att huden under ögat spruckit lite.. Så vi får se om det behöver sys på den stackarn.. Hoppas inte för hennes skull :( SÅ nu blir det ingen Pinkis på balkongen helt ensam i alla fall, får ta in hennes sele :)

Aja vi hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0