En solig tisdag

Goddagens!

Nu har jag suttit och läst, skrivit och läst och skrivit på tentafråga nr 2. Den ska ju vara på cirka 3 sidor och jag har fått lite mer.. fan. Aja jag är typ klar rent språksligt, jag får låta den vila tills ikväll och sen får den vila till lördag eller söndag. Sen får det nog vara klart. Känns skönt att skrivandet äntligen börjat lossna i alla fall! Håll tummarna för mig att det går bra!

Strax ska jag göra mig iordning för en liten ansiktsbehandling! Fick ett presentkort av Johns föräldrar i julklapp på Gildaskolan på gustav! Ska bli spännande, jag har aldrig gjort en anisktbehandling förr så det kan nog vara på sin plats nu ;) Hörs sen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0