En torsdag nere i skåne

Sov som en riktig kråka inatt, rastlöst, varm/kallt och tja på råga på allt lite irriterad i halsen. Så ni minns den där superbra joggingturen jag körde i förrgår? ja den var troligtvis inte sådär jättebra för resterande del av min kropp. Aja, jag är bara smått irriterad i halsen och har slem som tuggummi. I will survie!

Jag var ju och klippte mig också hos en liten söt sthlms brutta som heter Bella på Hårstudion. Som student betalar man endast 200 kr för en klippning! Sjukt billigt och ni kan tro att hon var duktig!! Den ligger på Bergsgatan 3, så om ni vill testa en ny frisör är det bara att gå dit. Hemsidan hittar ni här.

Efter frissan stack jag och mamma till Netonet, ja ni kan ju själv se vad som inhandlades i förra inlägget.. Jag älskar den! 

Därefter var det kinamat på regementsgatan och sen kilade jag upp i mammas lägenhet för att plugga och tro det eller ej men jag HAR pluggat! Jag känner mig superduktig! Jag var faktiskt fokuserad och jag tycker än så länge att det gått bra. Har dock en bok till att gå igenom innan det är dags att skriva.

Nu ska jag bara vila och ta det lugnt eftersom jag är lite småsjuk, hoppas ni har en mysig torsdag kära vänner!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0