:)

Sådär då är man mätt och belåten, maten var superdupergod! Ljusen är tända som ni kanske såg i förra inlägget och trött som en gris är jag. Halsen känns litr smått irriterad dock, får hoppas på att det går tillbaka! Jag hade i extra mycket vitlök i pastasåsen bara för att det sägs vara bra haha. Ni minns kanske vad jag skrev om att tänka positivt ;)

John kom upp idag trots att han är jätteförkyld den stackarn, så jag har låtit honom sova hela kvällen. Så kanske han sover bort sin förkylning. Jag och Kola kelar lite i soffan och snart är det idoluttagningen! Det endaj ag tycker är roligt med idol..utagningarna. Inte kul sen när de kan ju :P

Hoppas ni har en mysig kväll för det tänkte jag ha, kurera mig lite extra. Blir kanske en romsjot med lite likör 43 för att ta bort den starka smaken eftersom det inte är någon drink jag ska blanda :P. Imorgon kommer min nya garderob och fina fina spegel!! IIiih! Något att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0