Höjden av nördighet!

Jag är trött som en gris just nu och för att fördriva tiden så har jag nu skapat mig en fanpage på facebook haha! Ja jag vet att det är rätt så töntigt men ack så roligt. Jag får säga som en av mina favorit bloggare Maria sa när hon gjorde sin.. Att hon gjorde den för att hon kan, så jag resonerar likadant, sen hur länge min fina fanpage lever kan jag inte riktigt svara på. Men jag tänkte det var passande nu när jag fått så stor skara läsare! Tack för ni orkar med mina korta/tråkiga/glada/sorgsna etc inlägg! ;)

Gilla gärna här, tyvärr finns där ju ingen ogilla knapp :P


Kommentarer
Postat av: Maria

åh, typiskt att jag tog bort min facebook ;)

2011-09-01 @ 22:14:36
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Åh nej vad synd :P Aja, jag har lyckats värva några få!

2011-09-03 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0