I miss my camera :(

Fan alltså jag saknar min kära gamla kamera :'(, snyft! En annan sak jag också saknar är min iPhone.. eller nej jag saknar inte just den jag kan gärna tänka mig en ny förstås men själva iphone grejen. Min kameras laddare är gone and away tja eller så ligger den nergömd i någon av de få flyttlådorna som står kvar i vardagsrummet? Det kanske bara är jag som inte lyckats hitta den?!

Min iPhone är sjukskriven, den vill knappt fungera längre. Jag hörde inte när det ringde, den gnällde något om att där satt ett tillbehör i som inte hörde dit?! Ja där fanns ingenting i.. Men hur som helst så har den fått bli sjukskriven. Så numera använder jag mig av en Samsung galaxy, den fungerar ju givetvis men den är ingenting jämfört med iphone :( gnäll å böleri I know.

Aja, skulle bara lätta på hjärtat litegrann. Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

2011-09-13 @ 22:21:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: C

gryyym du är med löpningen! jag saknar löpningen efter snart två veckors sjuka! men nu jäklar kör vi. visst är det underbart när man förvånar sig själv med hur långt man faktiskt orkar springa? =) Sov gott! Kram!

2011-09-13 @ 23:01:51
Postat av: Alice

C: Tackar! Jag är rätt så stolt över mig sjä'lv just nu haha! Aw din stackare, hoppas på att du snart mår bättre! Ja jag är såå överraskad av att jag ORKAR! Vi är duktiga du å jag! Hoppas du mår bättre! Kramis!

2011-09-14 @ 13:25:46
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: C

hehe ja visst är vi duktiga! jag kan nog börja träna imorgon eller på fredag! känner mig frisk peppar peppar haha. Måste säga det annars går jag och tror att jag kommer bli sjuk igen! Hoppas du får en skön helg hemma! Mina tjejer kommer upp till mig så jag lär få en härlig helg jag med! Kram!

2011-09-14 @ 22:50:42
Postat av: Alice

Ja det är vi faktiskt, vi är inga soffpotatis iaf, vi försöker å det räcker mer än väl :P. Själv blev jag sjuk igen haha så nu är det din tur å träna lite extra för du får träna för mig också :P. Ja det har jag, det är så skönt att komma hem! Många frestelser och inbjudningar bara haha :p Åh så mysigt! Hoppas ni har en riktigt mysig tjejhelg med en massa tjejsnack! Det behöver man verkligen! Kram på dig!

2011-09-15 @ 18:38:47
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0