Jag söker inspiration

Så kan man kanske kalla det, eller kanske en sysselsättning? Jag tror redan jag kommit på vad jag ska försöka mig på nu i höst mellan pluggande och tränande (ja just det, jag har bestämt mig för att börja träna nästa vecka igen.. berättar mer sen), jo jag ska börja måla. Jag vet att jag sagt det flera gånger förr, men nu har jag faktiskt tid!

Jag gnäller ju just nu på hur fantastiskt tråkigt jag har och som barn så älskade jag att måla och hade talang! Ja.. fast det var som barn den kanske är borta nu men om man inte testar så vet man faktiskt inte! Jag tror det finns därinne liksom. Nu ska jag bara inhandla målarduk och om jag inte minns fel så ska Clas Ohlsson ha det, får se vad jag hinner imorgon. Annars får det bli på tisdag!

Jag får väl tacka Mr. Byz för inspirationen, för det var faktiskt han som gav mig idén för några dagar sedan. Att jag sen haft en seg helg även om jag haft fantastiskt sällskap gjorde att jag faktiskt fick inse att någon annorlunda hobby aldrig är fel! Jag har ju ändå en del tid här uppe att slå ihjäl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0