Ljus i höstmörkret

Ikväll har jag som ni kanske såg tidigare tagit hand om mig själv lite extra.. Ansiktsmask, hårinpackning och härlig musik på det. När jag ätit några mackor och druckit en varma koppen kändes det som om det vare dags att höja mysfaktorn här hemma. Jag ahr ju en del flyttkartongen än så jag rotade fram lite värmeljus, en tändare som fungerade och sen mös jag till det lite här hemma innan jag började läsa på om genus.

Hösten är ändå ganska så mysig, så länge man slipper vara ute i kylan i sin ensamhet så har jag inget emot hösten. Man FÅR mysa till det ordentligt med fina stickade tröjor, varma skor och raggsockor om man så vill! Speciellt nu när jag läser om genus, då känns det extra mysigt. Dessutom har jag haft både Pink och Kola som sällskap i soffan, mina små sötnosar!






Ljuslyktan flyttades till min balkong och står ute och ser allmänt mysig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0