Måndag och ny skolvecka

Hejsan kära läsare!

Då var det måndag igen, om någon nu skulle missat det ;P. Har varit i skolan några timmar och diskuterat, rätt så intressant faktiskt. Men nu är jag hemma igen och har ätit några mackor innan det är dags för långtur med vovvarna. Det blir nog hundbadet idag och efter det ska jag sätta igång med första tentafrågan. Så får vi se hur det går, jag har ju märkt ut vad jag tänkte använda mig av så får hoppas på det räcker för en bra diskussion.

Ja föressten så fick jag ändra min rabattkod på Ellos.. Så alla ni som handlar där var uppmärksam på er orderbekräftelse så ni får den rabatt ni ska ha! Men nu är det i alla fall rätt och har jag tur får jag allt innan helgen :)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0