Ny frilla och ny kamera

Ja jag bjuden på denna nytagna (ja i torsdags iaf) bild på mig själv med min nya kamera i min nya frilla. Ja ursäkta minen men nu blev den så och jag bryr mig inte ;P



Btw, jag glömde ju berätta.. Ni minns att jag sa att jag säääkert kommer hitta laddaren till min gamla kamera nu när jag köpt en ny? Oh yes, jag hade bara rätt. Väl uppe hos mamma hade jag en del saker kvar, däribland resväskan jag hade med mig till Magaluf i somras. Ja och kan ni tänka er vad som fanns där? Ja just det.. Min laddare! Så mamma, förlåt att jag skyllde på dig! Denna gången var det bara MITT eget fel! <3.

Dock trodde jag att ingenting skulle ha förändrats på de fyra eller fem åren jag haft min andra olympus kamera (jeeeepp samma märke but I like it).. Pfft.. Ja varför jag nu trodde det. Jag tänkte att fan vad gött då kör vi på samma minneskort i alla fall, för någon större skillnad förutom färgen och skärmen fanns inte vad jag kunde se. Jag pajjade nästan mitt gamla minneskort.. Aja, ett nytt på 8 gb vart inte så värst dyrt så det får bli ett sånt också! Nu kan jag ha BÅDA mina kameror, när den ena är urladdad tar jag bara den andra! Onödigt, men soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0