Pluggelipluggplugg!

Jag erkänner, jag har nog faktiskt sett för mycket på Simpsons och ja jag gillar Ned Flanders. Han är trots allt den genom goda människan och sånna ser man på tok för lite av i verkligheten. Dock har jag haft turen att få några änglar i min närhet och dem uppskattar jag fantastiskt mycket!

Då var det onsdag och klockan är 09.00..ja om en minut i alla fall. Inatt sov jag faktiskt gott och eftersom jag stressar inför helgen då jag tänkt gå igenom alla tentafrågor språkligt igen.. Så fick jag idén att jag börjar gå igenom tentafråga nr 1 nu. Så läser jag resten av dagen och förhoppningsvis börjar jag skriva på sista tentafrågan imorgon. Känns ganska rimligt?!

Ja jag ska inte plugga hela dagen, vid tolv tänkte jag bege mig ner till Ljunghusen för en härlig joggingtur och för att umgås med familj (ja djuren är inräknade i familjen). Ska bli mysigt! Men nu måste jag börja gå igenom, vet att det kommer ta minst två timmar i alla fall! Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så flitig du e med pluggandet! :)

2011-09-28 @ 09:51:09
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Åh tack så mycket, jag försöker i alla fall, men ibland tar det emot! Hoppas det går bra för dig också!

2011-09-28 @ 11:57:37
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0