Pretty woman

När jag åkte till mammas lägenhet så hörde jag Pretty woman i bilen med Roy Orbinson, så härlig låt! Nu sitter jag här hemma och är segare än livet, som jag sagt förut så tar det på en att köra så många mil i sträck! Men det är skönt att vara åter i lilla skåne igen!

Jag tog ju med min dator för jag tänkte vara duktig och skriva å så nu när jag ändå har "långhelg", jag var noga med att ta med mig sladden..ja den ena i alla fall. Delen som ska sitta i väggen glömde smarta jag så nu sitter jag här med knappt något batteri alls på datorn. Aja, den får dö när den dör. Jag får låna mammas imorgon om det skulle behövas, kan väl aldrig tro att jag skulle ha sån tur att laddaren funkar till denna? Det äe ju inte samma märke ens!

Nu ska jag ta på mig min mysarunt jumpsuit från Maggan.. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0