Promenix och lite löpning på det!

Jag gick lite mer än en timme med Kola och så fort jag kom hem var det att ladda på förrådet i magen och ta en kopp kaffe innan det var dags för träning nr två idag. Löpning.

Idag gick det på 45 minuter, förra veckan när jag "invigde" löparrundan gick det på 75 minuter, inte illa eller hur? Jag minns för bara några månader sedan när jag följde en tjejs blogg. Alltså jag tyckte hon var sjuuuukt grym som orkade springa typ 1 timme eller 45 minuter. Under den perioden när jag började med löpning orkade jag själv bara cirka 15-20 minuter och då var jag heeelt slut efteråt. Nu springer benen bara på! Ja förvisso kör jag intervall än för jag känner av ljumsken som bråkade med mig i våras.. Men ändå, jag är faktiskt lite grym om jag får säga det själv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig! Lägenheten känns jätte bra! trivs jätte mycket! Hur känns det själv? :)

Postat av: Maria

du e sjukt grym! :)

2011-09-13 @ 21:34:20
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Åh tack Maria :D

2011-09-13 @ 21:47:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0