Puh..

Nu har jag läst, läst och läst.. Jag tror inte det kommet gå in mer i min hjärna idag. Jag är även lite tveksam på att det jag har läst har gått in.. Men vi får hoppas på det bästa!
Jag har lugnat mig, mamma och pappa kom in till stan och hjälpte mig få igång bilen sen körde jag ner till Ljunghusen och nu får billskrället stå här. Jag tänker aldrig sätta mig i den igen.. PÅ RIKTIGT!
Usch vad jag är trött.. Hjärnan är helt slut efter allt läsande och pluggande och skrivande. Blää, jag är trött på det nu. Några dagar till sen på måndag ska frågorna lämnas in och oavsett hur det nu går så blir det lite paus på det! Ni får hemskt gärna hålla tummarna för att det ska gå bra, så slipper jag göra om dem en gång till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0