Skåne I'm back

Hej bloggen!
Som ni vet så åkte jag ju hem efter dagens föreläsning och packade min lilla väska med både kläder, böcker och träningskläder för en liten långhelg nere i Malmö med alla mina favoriter! Det förväntas bli lite dagsutflykter med mamma mus, tjejkväll, tentaskrivande och myspys! Visst låter det fantastiskt?
NU är jag däremot trött. Man blir trött av att köra 20 mil i sträck, men sen är jag för seg för att göra en avstickare för att sträcka på benen som min mamma alltiv vill vi ska göra när vi åker tillsammans :). Men när jag kör själv då går det minsann undan! Å nu sitter jag som sagt hemma hos pappa i Ljunghusen, mysigt värre! Vi får höras sen söta läsare!
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0