Sunny sunday

Godmorgon fina läsare!
Igår hade jag verkligen en superduperdagsom var hur trevlig och rolig som helst! Det var god mat, roliga lekar och underbart sällskap! Så en bättre dag kunde jag verkligen inte ha! Tack alla ni som var där!
Johns föräldrar hade köpt världens finaste blomma till mig med Nalle Puh's egna feng shui bok! Jag lovar att den kommner användas väl ska ni tro!
Idag ska jag en tur inom Entre tänkte jag mig innan jag beger mig ner till Ljunghusen för lite familytime och ikväll innan jag sticker iväg till Halmstad igen ska det bli middag hemma hos John och myspys. Sen är det dags för ytterligare en skolvecka. Dock finns där en del saker som ska fixas också.. Men de tar vi när det är gjort. I promise to tell you!
Ni som är nere i Skåne borde passa på att njuta av det fantastiska vädret för det känns nästan som sommar idag! Så ut och njuuuut!
Pussen och kramen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0