Tisdagsprojekt- Garderoben

Godmorgon vänner, hoppas ni sovit gott för det har jag gjort! Idag både regnar och blåser det massor i Halmstad.. tja ellerså bor jag just där blåsten tar som mest.. det kan ju vara så också. Men nej, jag ska inte gnälla för jag gillar faktiskt Halmstad trots allt, på de snart tre veckor jag bott här har jag redan bott in mig! Helt fantastiskt!

Idag är jag ledig och några genusböcker har inte dykt upp än, så idag får jag försöka ta tag i saker. Den största och segaste saken är ju garderoben.. Alltså det är ju inget fel på garderoben i sig utan mer allt innehåll den ska fyllas med som står i två-tre flyttkartonger och 5-6 svarta sopsäckar. Lägg då märke till att jag redan packat upp x-antal svarta sopsäckar OCH flyttlådor. Ja okej, jag erkänner.. Jag är klädmissbrukare.. I said it! Japp så är det, jag ääääälskar kläder och skor så jag kan knappt göra mig av med det! Ytterstt lite åt gången och dessutom köper jag ju nytt mellan varven.

I nästa hem får det bli en walk in closet I think.. ;)


Dagens projekt..

Kommentarer
Postat av: MsSophie

vilken fin blogg du har!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-13 @ 11:53:25
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0