Träningsdag nr 3 Miss World Sweden

Som ni kanske märkte så blev det ingen träning igår. Jag hade helt enkelt planerat för mycket och jag ahde en huvudvärk som inte ville ge med sig på ett helt dygn! Usch! Men dock har jag än så länge hållt mig till nyttig mat och ingen godisbit har slunkit ner än! Yeey!
Idag blev det en löprunda igen, denna gången med collien Zeus som sällskap och jag vet inte riktigt vad som hänt men jag känner mig verkligen uthållig och än så länge så känns det som om det här kommer gå ruskigt bra! Ytterligare peppad blev jag ju såklart när jag såg att Miss World Sweden hade skrivit på min blogg på första inlägget om att jag faktiskt skulle tävla! Det känns som det är ment to be!
Gymkort uppe i Halmstad på måndag ska införskaffas sen är det träna två ggr om dagen tror jag. Ska lägga upp mitt blivande träningsschema så fort jag är klar med tentafrågorna och jag orkar och har tid att planera!
Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0