Vad är dina odds?

Medan jag sitter hemma hos mamma och lyssnar på härlig 60-tals musik och dricker lite vodka lakrits för halsen som är seg och öm, så sitter jag och spanar runt på lite spelsidor. Idag hamnade jag på Betssonodds.

Jag gillar ju att spela lite från och till och för mig som inte har sådär stenkoll på matcher och vem som spelar etc så kan det faktiskt vara bra att det finns färdiga spel att köpa. Ett exempel är att man spelar 4 av de populäraste matcherna under dagen för 50 kr, bra eller hur?! Ibland kan det vara skönt att slippa tänka för mycket!

Om man är en van spelare på Betsson odss finns där även tillgång till en livechat där man kan diskutera matcher, odds och kommande spel med likasinnade. Allt för att kunna förbättra sina möjligheter för en kommande vinst eller kanske för att öka spänningen ytterligare?

För oss (jag) som nybörjare finns där också en superbra FAQ som man kan använda sig av om man skulle ha några frågor eller vara osäker på exempelvis vilken valuta man kan spela för. Idag finns det ju så många olika sidor man kan spela på och olika valuter att det inte alltid är helt lätt att hålla reda på! Så om ni känner att ni skulle ha sådär extra mycket tur idag så rekommenderar jag er absolut att besöka Betsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0