Well hello!

Det förra inlägget har jag försökt posta sedan klockan fem idag.. Ingen aning om varför det varit så bråkigt.. Men så är det ibland i alla fall!

Idag har jag städat lite här, hunnit med en härlig jogginrunda och besökt hundbadet på Västra stranden här uppe i Halmstad! Jag gillar Halmstad mer och mer för varje dag som går! Folket är supertrevliga, de är djurvänner till 100 % här och ja miljön är fantastisk! I love it!

Snart är det dags för lite kvällsmat i form av en varma koppen och lite mackor. Sen är det sängen i hyfsad tid för imorgon är det genus för hela slanten som gäller! Sen kommer mamma mus hit med lilla Keddysen också! Det ser jag helt klart fram emot! Hoppas ni haft en fantastisk dag!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0