Att vara lycklig

Jag fick just en såndär varm känsla som gick genom hela kroppen nu igen! Jag har sagt det så många gånger förut under kort tid, men den där känslan kommer oftare och oftare. Vilket är underbart!

Jag kommer ofta på hur otroligt bra jag har det och hur lycklig jag faktiskt är för stunden. Givetvis har även jag dåliga dagar, men det är så underbart när de bra dagarna bara tar över totalt, då orkar man stå ut med en och annan dålig dag.

Jag har välrdens mest underbara vänner som jag tycker om mer och mer för varje dag! Fan vad ni är bra och tack för ni alltid finns där för mig och förgyller varje dag jag har. Det är inte alla som har den turen att ha så äkta vänner som jag har. Ni är guldvärda♥.

Förutom mina fina vänner har jag världens bästa föräldrar som jag älskar mest av allt! Tack för att ni alltid finns där för mig och att ni har gjort mig till den människan jag är idag. Jag är stolt över er och jag älskar er oändligt mycket ♥.

Inte nog med att jag har mina nära och kära som är fantastiska. Lyckan är att ha hamnat på två underbara arbetsplatser med underbara människor, på BÅDA ställena. Hur kan man ha en sådan tur? Människor som verkligen hjälps åt och stöttar varandra. Chefer som verkligen bryr sig och vill ens bästa. Fan vad ni är bra!

Livet är faktiskt rätt så bra just nu. Det mesta lättar nu och jag ser massor av ljus framför mig, det går bra nu. Äntligen lever jag i min dröm! Tack för ni finns med i den.

Kärlek till er alla som ljusar upp och finns i mitt liv ♥.





Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Tack! Min FINA UNDERBARA dotter! För mig är du BÄST!



Om...jag kunde berätta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! Det går inte att förklara...DU är min sanna kärlek för evigt? Så är det för mig :)

2012-04-01 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0