En grå torsdag

God förmiddag fina läsare!

Hoppas ni mår bra. Själv är jag rätt så trött, det är ruskigt grått och trist väder ute idag också. Har vi tur kommer våren ordentligt till helgen!

Idag ska jag ta mig en joggingtur, jag ska gå på långrunda med hundarna och sedan eventuellt en runda till stan. Funderar på att inhandla en ny bygelbikini inför lördagens audition inför Miss World Sweden. Men vi får se, annars får jag testa min leopard som för övrigt är favorit sedan två år tillbaka :P.

Hann prata en snabbis med min fina, fina Arlinda idag <3. Ska sova hos henne i Göteborg fredag-lördag eftersom jag ska vara på plats redan 08.00. Tusen tack fining <3! Vi träffas väldigt sällan jag och Arlinda, och OJ vad jag saknar henne! Vi sa att vi ska försöka få in en helg till sommarn eller när hon flyttat till en större lägenhet. Det här blir en kort visit. Men bättre det än ingenting alls!

Nu ska jag ta mig en god kopp kaffe, I love coffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0