Grått och trist...

Inte alls på G idag..jag är trött och allmänt nedstämd och det gråa vädret gör det absolut inte bättre. Man blir trött och tung av det. Inväntar våren än.. Om några dagar anländer min jeansjacka så det hade ju varit härligt att få använda den då kanske..eller?

Positivt är att jag inte har så ont i halsen idag, men det får vara en extra vilodag häremellan så jag inte äventyrar det hela och blir dålig nu när jag inte har tid att bli dålig. För mycket saker på en och samma gång.. Jag i ett nötskal.

Dagens kommer bestå av pluggande idag igen. Om det klarnar till ute så blir det en låååång runda med hundarna, hade varit skönt. De behöver det men de vill inte ens gå ett kvarter när det regnar såhär mycket. Turen i oturen kanske. Aja, vi hörs lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0